Alla inlägg den 12 maj 2013

Av Linnéa - 12 maj 2013 19:39

Hejhej!

Jo, jag håller på men en typ "teckning" eller vad man ska kalla det, fast jag ritar den på datorn, kan visa en bild när den är klar, då den inte är fullt så vacker ännu haha.


Men iallafall så var jag hos min pappa igår, vilket jag inte varit på jättelänge, så vi fick sova där och vi åt ahlgrens bilar i tre olika smaker lol, o sen satt jag vid datorn och redigerade lite bilder och satt vid gosupermodel och facebook.

Ganska trevlig kväll, faktiskt, förutom att ingen svarade på sms o alla gillade mina instabild där jag bad dom kika men ingen kikade. Forever alone. ;__;


Idag har jag inte gjort så mycket, förutom att sjunga, sitta vid datorn, cykla och gunga.

Har blivit helt kär i Demi Lovatos låt Heart attack, asså omfg den är så bra så man kissar på sig...


Aja, ska rita klart nu och sen äta, sen kanske, om jag hinner så lägger jag in bilden.


Hejdå mina vackra Dropdeads! <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejhej!

Jo, jag är en flicka på tolv år som heter Stephanie.

Jag gillar väl att sitta vid datorn, blogga och åka konståkning.

Sedan gillar jag bloggen diamondinthedark.blogg.se väldigt mycket, ni borde kolla in den bloggen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards